Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Bogdan, Paulina"

Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Dystrybucja w Internecie a poziom satysfakcji klienta na przykładzie Allegro.pl
    (2013-10-26 16:37:04) Bogdan, Paulina; Gancarczyk, Marta
    Głównym celem niniejszej pracy jest przedstawienie istoty dystrybucji internetowej oraz ocena poziomu satysfakcji klienta z internetowych usług dystrybucyjnych na przykładzie Allegro wraz z rekomendacjami usprawnień. Na podstawie badania uzyskano informacje, na temat zalet i wad wykorzystywania tego kanału. Serwis Allegro.pl stosuje model dystrybucji business to consumer. Formą dystrybucji stosowaną przez portal jest natomiast Internet. Platforma Allegro.pl daje swoim łatwość w prezentacji towarów, a także dostęp do szerokiego grona konsumentów. Innymi zaletami serwisu są: brak barier geograficznych czy też wprowadzony system Programu Ochrony Konsumenta, który zabezpiecza przed nie otrzymaniem od dostawcy towaru lub też otrzymaniu niewłaściwej, nie spełniającej oczekiwania nabywcy rzeczy. Poza cechami, które wywołują zadowolenie klienta można wymienić również te, które wpływają na brak jego satysfakcji z zakupów, m. in.: długi okres oczekiwania na dostawę, otrzymanie towaru niezgodnego z opisem, brak kontaktu ze sprzedającym, problemy ze zwrotem towaru czy niemiła obsługa. W ramach usprawnień, jakie platforma Allegro.pl mogłaby wprowadzić w celu zwiększenia zadowolenia klientów ze świadczonych usług, można wymienić np. status zamówienia, czy większa kontrola sprzedających.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi