Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Borowy Kamil"

Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Koncepcja zarządzania strategicznego i marketingowego na podstawie działalności firmy Carmex
    (2000) Borowy Kamil; Klisiński, Janusz
    W gospodarce światowej zachodzą znaczne zmiany jakościowe. Nasila się konkurencja na rynkach krajowych i zagranicznych, wzrasta globalizacja działań gospodarczych, a jednocześnie nacisk społeczeństw na „humanizację” i „ekologię” techniki i produkcji. Powstają nowe technologie, dzięki którym zmniejsza się popyt na surowce i półfabrykaty oraz obniżają się ich ceny oraz maleje zapotrzebowanie na pracę bezpośrednią. Znaczenia nabiera gospodarka oparta głównie na przepływach kapitału, a nie dóbr czy usług oraz zdolności firm do tworzenia innowacji, przenoszenia ich na rynek. Niniejsza praca ma na celu: przedstawienie na podstawie literatury przedmiotu istoty oraz ogólnych zasad zarządzania strategicznego i marketingowego, weryfikację tych zasad w odniesieniu do wybranej firmy Carmex Sp. z o.o., przedstawienie doświadczeń firmy w zakresie rozwoju na polskim rynku. Założono również iż przedsiębiorstwo może odnieść sukces na rynku, mierzony takimi parametrami jak wielkość obrotów, zysku, wielkość i stopień opanowania zysku, stopień zadowolenia klientów jeśli realizuje w praktyce koncepcje zarządzania strategicznego i marketingowego.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi