Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Chmiel Monika"

Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Wprowadzenie nowego produktu na rynek polski na przykładzie Mercedesa Klasy A
    (2000) Chmiel Monika; Pocztowski, Aleksy
    Celem pracy jest analiza procesu wprowadzania nowego produktu na rynek oraz potrzeby rozwoju produktów ze względu na rozwój rynku motoryzacyjnego i wzrost oczekiwań nabywców. Przybliżono tematykę związaną z pojęciem nowego produktu oraz problematykę działań związanych z wprowadzaniem produktu na rynek. Przedstawiono koncepcję poszczególnych elementów marketingu mix. Dokonano opisu produktu na tle rozwoju rynku samochodowego z uwzględnieniem opisu segmentu, do którego należy oraz przedstawiono działalność, strategię i asortyment firmy. Przedstawiono analizę potrzeb rynku oraz wybór rynku docelowego przeprowadzony przez firmę przed wprowadzeniem produktu na rynek. Zaprezentowano strategię marketingową stosowaną przez firmę i dokonano próby oceny prowadzonych przez firmę działań marketingowych.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi