Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Godzisz, Tomasz"

Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Poszukiwanie synergii poprzez rozwój zewnętrzny na przykładzie rynku medialnego w Polsce
    (Wyższa Szkoła Biznesu - National-Louis University w Nowym Sączu ; Wyższa Szkoła Biznesu w Tarnowie, 2005) Godzisz, Tomasz
    Competition growth on media market is the cause of its consolidation. Achieving synergy even thought obvious it is difficult and hard to be realized. We know the cases when values of companies after merger were lower then before. The purpose of this article is to show how media companies choose partners and how they fulfill synergy as integrated ones. The author observes that in the first half of 2005 big players on the Polish media market show strong tendency to mergers and acquisitions.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi