Przeglądaj wg Autor "Habel, Monika"
Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
Pozycja Analiza działalności promocyjnej przedsiębiorstwa Eurobud Max(2010-06-05 13:14:22) Habel, Monika; Rawski, MarekSukces przedsiębiorstwa na rynku zależy nie tylko od znajomości potrzeb nabywców, wytwarzania i oferowania produktów najwyższej jakości, ustalenia atrakcyjnych cen i zapewnienia dogodnych miejsc oraz warunków dokonywania zakupów. Niezbędne jest również komunikowanie się z nabywcami za pomocą działań promocyjnych. Celem tej pracy jest charakterystyka działalności promocyjnej przedsiębiorstwa ze szczególnym uwzględnieniem faktu, że poniesione koszty na promocję w przyszłości owocują zyskami, które zresztą są głównym motywem prowadzenia działalności. Przedsiębiorstwo Eurobud Max prowadzone jest w formie spółki cywilnej, właścicielom zależy na jak najlepszym zarządzaniu oraz świadczeniu usług na najwyższym poziomie, co daje efekt w postaci zysku i zadowoleniu klientów, którzy poprzez dobre zdanie i satysfakcje przyciągają kolejnych klientów. Nieodłącznym czynnikiem pracy właścicieli jest współpraca ze sprawdzonymi wykonawcami DOM-BUD oraz INTER-BAU, którzy w razie chęci wyrażonej przez klienta wykonują każdą pracę począwszy od budowy domu od podstaw do wykończenia pod klucz.