Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Kurzeja, Monika"

Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Analiza procesu szkoleniowego w przedsiębiorstwie na przykładzie PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
    (2012-07-11 15:36:43) Kurzeja, Monika; Pocztowski, Aleksy
    Celem pracy jest przedstawienie obecnych tendencji występujących w dziedzinie szkoleń, omówienie metod szkoleniowych, wskazanie kolejnych kroków podejmowanych w celu stworzenia efektywnego systemu szkoleń oraz przedstawienie na przykładzie przedsiębiorstwa PKP Polskie Linie Kolejowe S.A., iż dobrze funkcjonujący system szkoleń jest obecnie niezbędny dla przedsiębiorstwa, które chce się rozwijać. Wykorzystano w pracy metody opisowe oraz wyniki analizy szkoleń w jednej z jednostek organizacyjnych PKP Polskie Linii Kolejowe S.A. System szkoleń w całej Spółce jest jednolity i opiera się na przepisach stworzonych w celu regulacji i normalizacji procesu kształcenia pracowników firmy. Pierwszy rozdział obejmuje definicje zarządzania zasobami ludzkimi oraz klasyfikację związaną z tematyką szkoleń, a także przybliżono zagadnienia wskazujące podmioty jakie występują w procesie szkoleniowym. W drugim rozdziale przedstawiono problematykę określania potrzeb szkoleniowych, która jest podstawą dobrze dobranego i przynoszącego zamierzone efekty szkolenia. Opisano również wybrane metody i techniki szkoleń, a także skupiono się na stosowanych metodach i ocenie efektywności szkoleń, co jest bardzo ważne przy właściwym wykorzystaniu na stanowisku pracy wiadomości zdobytych w czasie szkoleń. Trzeci rozdział ukazuje metody i techniki badawcze jakie zostały zastosowane w niniejszej pracy, a także opis przedsiębiorstwa PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Rozdział czwarty zawiera specyfikę i funkcjonowanie systemu szkoleń oraz regulacje prawne obowiązujące w Spółce.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi