Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Majchrzak, Ewelina"

Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Analiza i ocena jakości usług świadczonych przez Tarnowską Spółdzielnię Mieszkaniową w oparciu o metodę Servqual
    (2019-11-23) Majchrzak, Ewelina; Sidor, Maria
    Praca magisterska prezentuje wyniki badań dotyczących pomiaru jakości usług świadczonych przez Tarnowską Spółdzielnię Mieszkaniową. Celem pracy było zbadanie jakości usług TSM i zidentyfikowanie obszarów, w których powinno się przeprowadzić działania usprawniające. Badanie zostało przeprowadzone od listopada 2015 do stycznia 2016 na grupie 100 mieszkańców TSM z wykorzystaniem metody Servqual. Porównano poziom realizacji usługi z jej oczekiwaniem. Stwierdzono, że oczekiwania klientów były wyższe od jakości postrzeganej. Na podstawie przeprowadzonych badań można stwierdzić, że najważniejsze działania naprawcze powinno się podjąć w obszarze niezawodności usług i kompetencji.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi