Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Minicka Wioletta"

Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Brak miniatury
    Pozycja
    Analiza strategii marketingowej banku na przykładzie Banku Przemysłowo-Handlowego S.A.
    (2000) Minicka Wioletta; Łyszczarz, Halina
    Celem pracy jest prezentacja analizy strategii marketingowej banku na przykładzie Banku Przemysłowo-Handlowego S.A. Przedstawiono koncepcje marketingu w powiązaniu z różnymi podejściami do definiowania marketingu, elementów systemu marketingu oraz pełnionych funkcji. Opisano strategię marketingową i wyszczególniono czynniki determinujące proces powstawania strategii marketingowych oraz kryteria ich podziału. Przedstawiono strategię marketingową usług bankowych, ewolucję marketingu bankowego, elementy strategii marketingowej oraz omówiono kryteria segmentacji rynku, jego marketingowe otoczenie, badania marketingowe i ich wpływ na decyzję banków. Przedstawiono historię powstania Banku Przemysłwo-Handlowego S.A., jego strukturę oraz świadczone usługi. Zidentyfikowano strategię marketingową Banku Przemysłowo-Handlowego S.A. ukierunkowaną na klienta detalicznego oraz dokonano analizy pozycji Banku w rankingach z bankami konkurencyjnymi.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi