Przeglądaj wg Autor "Napora, Krzysztof"
Teraz wyświetlane 1 - 3 z 3
Wyników na stronę
Opcje sortowania
Pozycja Chatterboty jako nowoczesne narzędzie komunikacji marketingowej(2019-11-25) Napora, Krzysztof; Sokołowska-Woźniak, JustynaCelem pracy było określenie jak efektywnym, profesjonalnym oraz użytecznym narzędziem marketingowym są znajdujące się na stronach internetowych chatterboty. W ramach realizacji tego celu badawczego dokonano analizy teoretycznej procesu komunikacji marketingowej, marketingu internetowego oraz chatterbotów, a także przeprowadzono badanie polskojęzycznych chatterbotów. Badanie przeprowadzono na wyselekcjonowanej próbie dwudziestu polskojęzycznych chatterbotów. Obejmowało ono dwie zasdanicze części: ilościową i jakościową. Część ilościowa pozwoliła na wyciągnięcie najbardziej podstawowych wniosków na temat polskojęzycznych chatterbotów. Z kolei część jakościowa nie tylko pogłębiała wnioski wyciągnięte z badania ilościowego, ale także umożliwiała osiągnięcie nowych, owocnych konkluzji (takich jak na przykład sformułowanie własnej propozycji typologii chatterbotów czy też stworzenie na podstawie porównawczego studium przypadku wskazówek dotyczących tego jak powinno się tworzyć chatterboty).Pozycja Czy prywatyzować szkoły?(Wyższa Szkoła Biznesu - National-Louis University, 2014) Napora, KrzysztofDla większości osób edukacja jest związana z państwem. Uważają oni za oczywiste istnienie "darmowego" i powszechnego państwowego szkolnictwa. Pomysł sprywatyzowania usług edukacyjnych jest póki co domeną niewielkiej garstki libertariańskich radykałów. Jednakże liczebność chóru głosów opowiadających się za dostarczaniem usług edukacyjnych przez państwo nie dowodzi wcale tego, że mają rację. Tak naprawdę leży ona po stronie owej "garstki wolnorynkowców" opowiadających się za sprywatyzowaniem edukacji i oddzieleniem jej od aparatu państwowego. Takie rozwiązanie nie tylko zmniejszyłoby koszty kształcenia ale i poprawiło jego jakość. W efekcie mielibyśmy lepiej wyedukowane i bardziej innowacyjne społeczeństwo.Pozycja Kreatywność i twórcze rozwiązywanie problemów w przedsiębiorstwach w świetle badań pracowników(2015-07-03 07:58:06) Napora, Krzysztof; Ujwary-Gil, AnnaPraca dotyczyła kreatywności i twórczego rozwiązywania problemów w przedsiębiorstwach. W pierwszym rozdziale zaprezentowane zostały najważniejsze definicje (kreatywność, twórczość, innowacyjność, innowacja oraz postawa proinnowacyjna i antyinnowacyjna) oraz scharakteryzowane najczęściej występujące problemy w przedsiębiorstwach. Oprócz tego rozdział ten obejmował przegląd barier blokujących kreatywne rozwiązywanie problemów, analizę tego w jaki sposób można wspierać kreatywne rozwiązywanie problemów w przedsiębiorstwach i przegląd wybranych studiów przypadków. W drugim rozdziale dokonana została selekcja metod kreatywnego rozwiązywania problemów wraz z ich opisem. Opisane zostały następujące metody kreatywnego rozwiązywania problemów: metoda Sześciu Kapeluszy Edwarda de Bono, metoda Walta Disney'a, burza mózgów (wraz z poszczególnymi odmianami), odwrotna burza mózgów, brainwriting (trzy różne metody), analiza morfologiczna, synektyka, mind mapping, clustering (grupowanie), pytania Osborna, rozkładanie problemu na części składowe, zmiany sekwencji cech, technika superpozycji. Trzeci rozdział poświęcony był metodologii przeprowadzonego badania i obejmował zarówno podstawowe informacje o badaniu, charakterystykę badanej grupy pracowników oraz analizę narzędzia badawczego. Rozdział czwarty poświęcony był natomiast analizie wyników przeprowadzonego badania. Analiza obejmowała zarówno odpowiedzi na pytania ogólne związane z twórczym rozwiązywaniem problemów jak również na pytania szczegółowe związane z konkretnymi metodami kreatywnego rozwiązywania problemów.