Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Nowak, Edyta"

Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Rozwój przedsiębiorczości w firmie jednoosobowej na przykładzie działalności "Firmy Handlowej Edyta Nowak"
    (2010-09-23 11:01:38) Nowak, Edyta; Ustupski, Janusz
    Celem tej pracy jest znalezienie odpowiedzi na pytania dotyczące rozwoju przedsiębiorczości oraz ukazanie możliwości jakie nowoczesny rynek stawia młodym, zdolnym i przedsiębiorczym osobom. Zakres pracy obejmuje charakterystykę i analizę jednoosobowej firmy, na podstawie jej przeszło dwuletniej działalności. Firma jest rozpatrywana pod względem najważniejszych w handlu czynników takich jak: zaopatrzenie, sprzedaż, konkurencyjność i marketing. W rozdziale 1.2.1 zgłębiana jest, bardzo istotna dla handlu problematyka zaopatrzenia. W rozdziale 1.2.2 rozważona została nie mniej ważna sprzedaż. Czyli co, gdzie i jak jest sprzedawane. Konkurencyjność została zbadana z zastosowaniem analizy SWOT w rozdziale IV. Natomiast na dokładne przedstawienie marketingu poświęcony został cały rozdział III. Do przeprowadzenia badań dla niniejszej pracy wybrano ankietę. Została ona przeprowadzona w 100 egzemplarzach, w dwóch częściach. Pierwsza część, 50 egzemplarzy, przeprowadzona została on-line. Ankieta została umieszczona na ogólnodostępnej stronie internetowej. Druga część, pozostałe 50 egzemplarzy, przeprowadzona została w tradycyjnej formie, papierowej. Wyniki zostały porównane i przedstawione w postaci wykresu. W tym przypadku wynik badań pozwoliły dokładnie określić pozycję firmy na rynku i jej realne szanse na przetrwanie. Jest to o tyle istotne, o ile istotne jest ciągłe poszukiwanie nowych rynków zbytu oraz eliminowanie konkurencji. Czyli w zasadzie najważniejsze informacje potrzebne przy planowaniu rozwoju i strategii marketingowej. Praca została napisana w oparciu o rzetelną i nowoczesną literaturę. Zawiera aktualne ujęcie tematu, w świetle nowo przeprowadzonych badań. Obejmuje wiele elementów wydawałoby się powszechnie znanych z nowego punktu widzenia. Zawiera szeroko i interesująco opracowaną koncepcję rozwojową firmy. Przygotowanie niniejszej pracy byłoby niemożliwe bez akceptacji i wsparcia badanej firmy.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi