Przeglądaj wg Autor "Pajdo, Dorota"
Teraz wyświetlane 1 - 2 z 2
Wyników na stronę
Opcje sortowania
Pozycja Analiza strategii marketingowej przedsiębiorstwa na przykładzie firmy KARMOT Spółka Jawna(2010-09-22 10:56:59) Pajdo, Dorota; Łyszczarz, HalinaCelem pracy jest przeprowadzenie analizy strategicznej polegającej na ocenie miejsca firmy na konkurencyjnym rynku, jak również wskazanie pożądanych zmian, które pozwolą na osiągnięcie sukcesu w postaci zysków finansowych i wypracowaniu trwałego wizerunku marki wśród nabywców. Praca składa się z czterech rozdziałów. Ma charakter studium opisowo-empirycznego opartego na literaturze z zakresu marketingu oraz na materiałach i informacjach udostępnionych przez badane przedsiębiorstwo. W rozdziale pierwszym przedstawiona została charakterystyka strategii marketingowych, ich znaczenie dla przedsiębiorstwa oraz procedura ich tworzenia. W rozdziale drugim dogłębnie przeanalizowano poszczególne komponenty marketingu mix i zwrócono uwagę na politykę produktu, politykę ceny, politykę dystrybucji oraz politykę promocji. Rozdział trzeci w całości poświęcony został prezentacji firmy KARMOT. W rozdziale czwartym dokonano identyfikacji strategii marketingowej firmy KARMOT.Pozycja Strategia marketingowa a zarządzanie zmianami reaktywnymi i proaktywnymi w przedsiębiorstwie na przykładzie firmy KARMOT(2012-11-19 10:37:42) Pajdo, Dorota; Choroszczak, JerzyZmiana organizacyjna to istotna modyfikacja określonej części organizacji, która może dotyczyć każdego aspektu jej funkcjonowania. W przypadku pracy pt. „Strategia marketingowa a zarządzanie zmianami reaktywnymi i proaktywnymi w przedsiębiorstwie na przykładzie firmy KARMOT” celem jej było ukazanie jak zmiany proaktywne i reaktywne inicjowane przez opracowaną strategię marketingową wpłynęły na przedsiębiorstwo KARMOT. Analizowana firma poprzez zmianę reorganizacji a także rozszerzenie swojej działalności pragnie być na rynku bardziej konkurencyjna i przynosząca większe zyski. W celu zbadania skuteczności przeprowadzonych zmian została przeprowadzana ankieta wśród 80 klientów analizowanej firmy a także przeprowadzono analizę strategii marketingowej i jej wpływ na proces zarządzania zmianami reaktywnymi i proaktywnymi. W wyniku powyższych analiz wysnuto następujące wnioski, iż przeprowadzone zmiany korzystnie wpłynęły na działalność firmy gdyż zaczęła ona lepiej prosperować, przekształcenie spółki z cywilnej w jawną spowodowało, że jest ona bardziej wiarygodna dla stakeholdersów a każdy z czerech właścicieli jest obecnie odpowiedzialny za oddzielny dział w przedsiębiorstwie. Zmiany te spowodowały to, że przedsiębiorstwo to jest obecnie lepiej zarządzane oraz szybciej wdrażane są decyzje mające na celu wprowadzenie takich działań, które są niezbędne do prawidłowego funkcjonowania każdego przedsięwzięcia.