Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Pajdo, Dorota"

Teraz wyświetlane 1 - 2 z 2
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Analiza strategii marketingowej przedsiębiorstwa na przykładzie firmy KARMOT Spółka Jawna
    (2010-09-22 10:56:59) Pajdo, Dorota; Łyszczarz, Halina
    Celem pracy jest przeprowadzenie analizy strategicznej polegającej na ocenie miejsca firmy na konkurencyjnym rynku, jak również wskazanie pożądanych zmian, które pozwolą na osiągnięcie sukcesu w postaci zysków finansowych i wypracowaniu trwałego wizerunku marki wśród nabywców. Praca składa się z czterech rozdziałów. Ma charakter studium opisowo-empirycznego opartego na literaturze z zakresu marketingu oraz na materiałach i informacjach udostępnionych przez badane przedsiębiorstwo. W rozdziale pierwszym przedstawiona została charakterystyka strategii marketingowych, ich znaczenie dla przedsiębiorstwa oraz procedura ich tworzenia. W rozdziale drugim dogłębnie przeanalizowano poszczególne komponenty marketingu mix i zwrócono uwagę na politykę produktu, politykę ceny, politykę dystrybucji oraz politykę promocji. Rozdział trzeci w całości poświęcony został prezentacji firmy KARMOT. W rozdziale czwartym dokonano identyfikacji strategii marketingowej firmy KARMOT.
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Strategia marketingowa a zarządzanie zmianami reaktywnymi i proaktywnymi w przedsiębiorstwie na przykładzie firmy KARMOT
    (2012-11-19 10:37:42) Pajdo, Dorota; Choroszczak, Jerzy
    Zmiana organizacyjna to istotna modyfikacja określonej części organizacji, która może dotyczyć każdego aspektu jej funkcjonowania. W przypadku pracy pt. „Strategia marketingowa a zarządzanie zmianami reaktywnymi i proaktywnymi w przedsiębiorstwie na przykładzie firmy KARMOT” celem jej było ukazanie jak zmiany proaktywne i reaktywne inicjowane przez opracowaną strategię marketingową wpłynęły na przedsiębiorstwo KARMOT. Analizowana firma poprzez zmianę reorganizacji a także rozszerzenie swojej działalności pragnie być na rynku bardziej konkurencyjna i przynosząca większe zyski. W celu zbadania skuteczności przeprowadzonych zmian została przeprowadzana ankieta wśród 80 klientów analizowanej firmy a także przeprowadzono analizę strategii marketingowej i jej wpływ na proces zarządzania zmianami reaktywnymi i proaktywnymi. W wyniku powyższych analiz wysnuto następujące wnioski, iż przeprowadzone zmiany korzystnie wpłynęły na działalność firmy gdyż zaczęła ona lepiej prosperować, przekształcenie spółki z cywilnej w jawną spowodowało, że jest ona bardziej wiarygodna dla stakeholdersów a każdy z czerech właścicieli jest obecnie odpowiedzialny za oddzielny dział w przedsiębiorstwie. Zmiany te spowodowały to, że przedsiębiorstwo to jest obecnie lepiej zarządzane oraz szybciej wdrażane są decyzje mające na celu wprowadzenie takich działań, które są niezbędne do prawidłowego funkcjonowania każdego przedsięwzięcia.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi