Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Podolak, Igor"

Teraz wyświetlane 1 - 3 z 3
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Hill Crunching Clustered Genetic Search and its Improvements
    (Wyższa Szkoła Biznesu – National-Louis University, 2005) Telega, Henryk; Podolak, Igor
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Techniki promocji i reklamy w Internecie oraz ich praktyczne wykorzystanie w świecie e-commerce na przykładzie firmy U-Swap
    (2004) Kudła Paweł; Podolak, Igor
    Celem pracy jest prezentacja technik promocji i reklamy w Internecie oraz ich praktyczne wykorzystanie w świecie e-commerce na przykładzie firmy U-Swap.com. Opisano genezę Internetu oraz jego cechy jako medium komunikacji. Przedstawiono definicję e-biznesu i jego główne funkcje. Zaprezentowano różne rodzaje promocji stron oraz przedstawiono reklamę jako formę komunikacji masowej. Przedstawiono praktyczne wykorzystanie teorii e-biznesowych na podstawie U-Swap.com.
  • Brak miniatury
    Pozycja
    Zbieranie danych o klientach w sieci, czyli profilowanie użytkowników
    (2003) Porębski Janusz; Podolak, Igor
    Klienci stają się coraz mniej stereotypowi, widoczne są coraz częściej postawy aktywne, poprzez swoje wypowiedzi i zachowania stają się krytycznymi wobec działań firm i oferowanych przez nie produktów. Tworzy się obraz klienta zbuntowanego, klienta wolnego. Cały marketing to właściwie nieustanne, prowadzone przez różne kanały, wzajemne informowanie się oferenta i konsumenta. Dziś najcenniejszym towarem dla firm jest rzetelna i sprawdzona informacja na temat własnych klientów. Celem tej pracy jest przedstawienie sposobu, w jaki małej wielkości firma handlowa może zbudować profil swoich klientów. Proces profilowania klientów polega na jak najpełniejszym poznaniu cech klientów, ich potrzeb, oczekiwań oraz opinii na temat działalności firmy. Następny etap to właściwe zrozumienie pozyskanych danych. Ostatni etap stanowi opracowanie wniosków, które staną się podstawą wszelkich działań firmy skierowanych w stronę klientów.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi