Przeglądaj wg Autor "Sadowa Ewa"
Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
Pozycja Analiza wizerunku stacji radiowej na przykładzie Radia Eska(2008) Sadowa Ewa; Wdowiak, WojciechPrzed rokiem 1989 funkcjonowanie rynku radiowo- telewizyjnego było bardzo proste ze względu na prawo, które je regulowało. Państwo posiadało monopol, czego skutkiem było istnienie jedynie mediów państwowych. W 1939 roku weszła w życie ustawa, dzięki której zdołano uregulować wszystkie problemy związane z prawidłowym funkcjonowaniem mediów elektronicznych. Do głównych zadań radiofonii i telewizji należały między innymi dostarczanie informacji, rozrywki oraz popieranie nowych inicjatyw na rynku. W pracy skoncentrowano się na zagadnieniach związanych z rynkiem radiowym, jako unikalnym medium. Jego unikalność przejawia się przede wszystkim w dostępności do radia - można go słuchać niemal w każdym miejscu i o każdej porze. Słuchanie radia pobudza wyobraźnię, a co najważniejsze jego słuchanie nie przeszkadza w wykonywaniu innych czynności. Radio jest medium bardzo dynamicznym i dociera do bardzo szerokiego grona odbiorców.