Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Serwin Magdalena"

Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Brak miniatury
    Pozycja
    Analiza i ocena działań promocyjnych związanych z modyfikacją marki "Harnaś" na przykładzie Carlsberg Polska S.A.
    (2005) Serwin Magdalena; Rawski, Marek
    Promocja jest potrzebna nie tylko przedsiębiorstwu, ale i konsumentom. Przedsiębiorstwo, aby istnieć na rynku, musi stale informować nabywców o tym, co i dla kogo wytwarza i sprzedaje oraz jakie osobiste korzyści zapewnia to nabywcom. Konsumentom natomiast ułatwia ona dokonanie wyboru towarów i usług najbardziej właściwych do zaspokajania odczuwanych czy pobudzanych przez promocje potrzeb. Dobra promocja musi być skuteczna to znaczy ułatwiać pozyskiwanie nabywców oraz efektywna - a więc zapewniać przewagę korzyści nad kosztami jej uzyskania. Kształtowanie dobrej promocji jest wysoko ocenianą umiejętnością profesjonalną, wymagającą znajomości wielu dziedzin wiedzy: ekonomicznej, marketingowej, socjologicznej i psychologicznej oraz praktycznych zdolności znajdowania pomysłów atrakcyjnego przedstawiania produktów i usług. Nadrzędnym celem mojej pracy było przedstawienie najlepszych technik promocji, które są gwarancją sukcesu promocji.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi