Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Szewczyk, Grzegorz"

Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Wybrane aspekty marketingu sportowego na przykładzie królewskiej gry w szachy
    (2010-09-20 17:49:50) Szewczyk, Grzegorz; Śmigielska, Grażyna
    Celem pracy jest przedstawienie, że odpowiedni marketing sportowy, ze szczególnym zwróceniem uwagi na promocję, może stać się środkiem na poprawę obecnej sytuacji szachistów i szachów w Polsce. W rozdziale I przedstawiono podstawowe zagadnienia dotyczące marketingu sportowego. W rozdziale II autor pokazał czym są szachy, przedstawił zasady gry, zwrócił uwagę na aspekty obecnej sytuacji królewskiej gry w Polsce. W rozdziale III opisano głośne wydarzenia szachowe, które odniosły medialny sukces oraz przedstawiono sposoby na promocję królewskiej gry. Szachy potrzebują wzmożonej promocji. Muszą być stałym gościem w mediach (od szczebla lokalnego do ogólnokrajowego) po to, by miały szansę przyciągnąć poważnych sponsorów. Spowoduje to również zwiększenie liczby czynnych zawodników. Posiadający największy talent oraz konieczne wsparcie finansowe wyselekcjonowani zawodnicy będą mogli skupić się wyłącznie na pracy nad szachami, a co za tym idzie podnosić swój poziom gry.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi