Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Wolak Jan"

Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Brak miniatury
    Pozycja
    Wpływ lidera na efektywność marketingową na przykładzie firmy PHU Wiśniowski
    (2000) Wolak Jan; Klisiński, Janusz
    Celem pracy jest analiza wpływu lidera na efektywność marketingową na przykładzie firmy PHU Wiśniowski. Przedstawiono genezę powstania i rozwoju marketingu jako filozofii istnienia, scharakteryzowano inne koncepcje działalności rynkowej oraz przedstawiono wpływ lidera firmy na możliwość wprowadzenia orientacji marketingowej w przedsiębiorstwie. Ukazano wpływ lidera na kształtowanie misji przedsiębiorstwa a także poruszono problem wyznaczenia strategii marketingowej i wykorzystania tzw. marketingu-mix. Omówiono aspekty związane ze źródłami władzy w przedsiębiorstwie. Przedstawiono dotychczasową sytuację w firmie „Wiśniowski” oraz dokonano analizy występowania cech charakterystycznych dla osobowości lidera wśród kadry kierowniczej wyższego i średniego szczebla. Przedstawiono reorganizację działu sprzedaży jako odzwierciedlenie rzeczywistego wpływu liderów o orientacji marketingowej na praktyczne działania podejmowane przez przedsiębiorstwo.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi