Instytut Przedsiębiorczości i Zarządzania
Stały URI zbioru
Przeglądaj
Przeglądaj Instytut Przedsiębiorczości i Zarządzania wg Data wydania
Teraz wyświetlane 1 - 20 z 545
Wyników na stronę
Opcje sortowania
Pozycja Nie napuszczajmy społeczeństwa na polityków(1992) Pawłowski, KrzysztofSenator Krzysztof Pawłowski z Partii Chrześcijańskich Demokratów polemizuje z Andrzejem Szczypiorskim, który (w "Gazecie" nr 160) zarzucił politykom, że "traktują kraj jak trofeum" i myślą nie o tym, jaka ma być Polska, lecz - czyja.Pozycja Chłopiec po trzydziestce(1992) Pawłowski, KrzysztofPozycja Więcej pracy(1992) Pawłowski, Krzysztof; Papuga (rozm.), Jerzy; Halicki (rozm.), AndrzejRozmowa z senatorem Krzysztofem Pawłowskim.Pozycja Wstyd(1992) Pawłowski, KrzysztofPozycja Edukacja – inwestycja w przyszłość(Grupa Windsor, 1995) Pawłowski, KrzysztofPozycja Pierwszy prywatny(1995) Pawłowski, Krzysztof; Horwath, Leszek (rozm.)Rozmowa z dr. Krzysztofem Pawłowskim, rektorem nowosądeckiej Wyższej Szkoły Biznesu National-Louis University.Pozycja Niebezpieczne złudzenia czy zimny pragmatyzm(1995) Pawłowski, KrzysztofPozycja Dostosowanie handlu częściami zamiennymi do strategii przedsiębiorstwa(1996) Filipczyk, Joanna; Węgrzyński, TadeuszPozycja Zamiast pustych słów : oświata i nauka a politycy i wybory(1996) Pawłowski, KrzysztofPozycja Dyplomy na wagę(1997) Pawłowski, KrzysztofPozycja Świątynia i rynek(1997) Pawłowski, KrzysztofPozycja Wzmacniać najlepszych(1997) Pawłowski, KrzysztofPozycja Bankovskiy marketing : organizatsiya protsessov investirovaniya : monografiya(Natsional'naya Akademiya Nauk Ukrainy. Institut Ekonomiko-Pravovykh Issledovaniy Nan Ukrainy, 1997) Britchenko, IhorW monografii analizuje się teoretyczne i metodyczne podstawy organizacji marketingu bankowego i procesów inwestowania na jej podstawie. Teoretyczna część jest prezentowana przez uzasadnienie teoretycznych podejść do analizy prawidłowości kształtowania marketingu bankowego, opracowaniem jego narzędziowego i pojęciowego aparatu. Praktyczna część jest oparta na metodykach doskonalenia inwestowania zasobów, struktur zarządzania bankami i stosowaniem w nich metod marketingu bankowego. Wyciąga się wnioski i proponuje się mechanizm organizacji przeszkolenia systemu kadrowego i podwyższenia kwalifikacji pracowników banków.Pozycja Uniwersytet przyszłości(1997) Pawłowski, KrzysztofŚwiat stoi w obliczu największych w historii przemian cywilizacyjnych, rewolucja informacyjna zapoczątkowana powstaniem komputera, na naszych oczach zmienia nie tylko technologie, procesy produkcyjne ale w praktyce całą cywilizację. Proces globalizacji gospodarki jest jednym z najważniejszych efektów rewolucji informacyjnej. Wciąż jednak nie dostrzega się ogromnych zmian jakie wywołuje ona w obszarze edukacji, a szczególnie szkolnictwa wyższego.Pozycja Szkoła Handkego(1998) Pawłowski, KrzysztofPozycja Sukces środowiskowy(1998) Pawłowski, KrzysztofPozycja Ja w to nie wierzę(1998) Pawłowski, KrzysztofPozycja Opóźnienie będzie groźne(1998) Pawłowski, KrzysztofPozycja O nas bez nas(1998) Pawłowski, Krzysztof